lørdag den 22. februar 2014

Kun lidt for gammel øl

Øllens navn: Flensburger Pilsener
Dato for smagning: 22.02.2014
Geografisk placering: Stines housewarming
Dom: (Jeg kan ikke huske, hvordan den smagte)

Vi er til housewarming, aka. COWI-fest. En mand har taget en masse drikkevarer med fra sit arbejde i Super Best. Bl.a. den fine øl, som Mette så flot viser frem. Den blev genstand for fælles anmeldelse, der blev skrevet ned i denne uvurderlige note:  


"Den smager af pilsner, siger Mette. Den smager af hvede, siger Sanne. Jeg siger den har et sjovt låg. Den blev for gammel for en halv time siden". 

3 kommentarer:

  1. Jeg har en gang været med i en fokusgruppe, hvor vi skule smage alle disse Flensburger øl og anmelde dem. Mener at det eneste gode var, at de var i nogle lidt søde flasker.

    SvarSlet
  2. Fokusgruppe. Det minder mig om engang, hvor jeg (frivilligt!!!) gik med til at deltage i et forsøg omkring smertelindring af museskader. Så fik jeg sprøjtet noget ind i skulderen, som gav mig samme følelse som folk med museskader har, og så skulle jeg gøre nogle forskellige ting, mens jeg løbende blev spurgt til hvor ondt det gjorde... Nogle gange skal jeg bare lære at sige nej. Det var altså en dårlig dag. Fik endda lov til selv at betale bussen frem og tilbage. Hvad man ikke gør for videnskaben.

    SvarSlet
  3. Word Ida, så kom jeg endelig i gang med at lære din blog at kende! Fantastisk sted - som en gammel ven man ser igen. Flensburger pilsner er i øvrigt i min mund et skidegodt eksempel på cool, krystalklar reinheitsgebot, skarp og bitter uden at tippe. Love it!

    /Z

    SvarSlet