lørdag den 15. februar 2014

Kilkenny Draught og en by i Irland

Øllens navn: Kilkenny
Dato for smagning: 15.02.2014
Geografisk placering: en bar... med livemusik...?! 
Dom: 4

Jeg må indrømme, at jeg skriver denne ølblog dagen efter jeg drak øllen, så min hukommelse er lidt vissen. Både omkring øl-oplevelsen, og om hvor jeg lige præcis var, da jeg drak den. Der er så mange øl på den her tur, at jeg vist kommer til at blande dem lidt sammen. 

Gudskelov for fyldige noter: "En by og en indfødt. Bedre end Guiness. 4/6." Hm. 

Nå men den indfødte var en fyr, som gudhjælpemig var fra Kilkenny (en lille by i Østirland). Men af uanede årsager (han var selv lidt flov over at indrømme det), havde han aldrig før smagt en Kilkenny. Inspireret af min ølblog - og som kompensation for lige at have købt en Carlsberg, selvom man er i øl-himlen, fik vi en sammen. 

Den var fin. Men altså, mindede lidt (for meget) om Guiness. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar