fredag den 21. februar 2014

På Mikkeller med Mikkel

Øllens navn: Mikkeller Pils
Dato for smagning: (som om det er min første Mikkeller-øl): 21.02.2014
Geografisk placering: Mikkeller på Vesterbro
Dom: 6 - intet mindre kan da gøre det. 

Altid en fornøjelse – både Mikkeller og Mikkel. Jeg har businessmøde med sidstnævnte på førstnævnte. Mikkel har hyret mig til at være freelance konsulent for ham. Og det bliver skidegodt. Det er bare lige en uge, ik. Men det bliver en skidegod uge. 

Nu bruger jeg så al min energi på at finde et godt navn til min business. Man skal jo hedde et eller andet. Ida Consulting... Klockmann Consulting... Og man skal have sådan et nummer, som selvstændige har. Det må jeg spørge A-kassen om. Ida KlockSulting, der var den!  


Tilbage til øllen: Hold kæft hvor er den bare god. Og jeg falder for tricket med at servere det i vinglas. Jeg er vild med det. Og betjeningen er god. Og folk er pæne og søde. Og rummet er rart. Og der er mixed bathrooms. Og man kan få et stykke pølse til. Og smagsprøver på øl. 


Armene er ikke nede et eneste øjeblik, når jeg er Mikkeller. Eller jo, men KUN når jeg fører ølglasset fra bordet til munden og tilbage igen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar