lørdag den 24. maj 2014

Bifald til Braunstein

Vi slutter af positivt - sikke en stemning. Et styks
tradition er hermed opstået.
Øllens navn: Braunstein Organic Wheat
Geografisk placering: Tap 1
Dato for smagning: 24.05.2014
Dom: 6 

Som en af de sidste øl fik vi Braunstein Organic Wheat. Og den blev serveret af en "sød brygger fra Køge", som jeg har beskrevet det. Det var nok fordi jeg fortalte ham, at jeg havde en ølblog - så blev de sjovt nok allesammen lidt ekstra opmærksomme og snakkesalige. De skulle bare vide, hvor lidt promovering jeg kan give dem. 


Nå men jeg var begejstret. Og jeg var skam ikke alene med den dom. Deres hvedeøl var lige blevet kåret som årets bedste sommerøl. Bum. Jeg anbefaler den - til alle mine læsere. 


Og det var ca. hvad vi nåede. Vi smagte egentlig flere øl, men d gjorde ikke de store indtryk. Der var altså en del 3ere: øl, som ikke gjorde nogen fortræd, men heller ikke gav én synderlige indtryk af noget som helst. Det var en god dag. Fremragende arrangement af Danske Ølentusiaster. 

Vi ses næste år, KBH Ølfestival. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar